8 Działania, aby skutecznie rzucić palenie papierosów

Jeśli kiedykolwiek próbował przełamać nawyk wiesz, jak trudne może być. Jest wiele elementów, które odgrywają w zwyczaju i dlatego, że robimy je. Niektóre nawyki, takie jak palenie tytoniu, przynieść swój własny zestaw problemów, jak efekty, psychologiczne i fizjologiczne. Te kroki pomogą zebrać niezbędne narzędzia, aby pomóc ci osiągnąć sukces.

1 etap – udział w dnie

Pierwszym krokiem jest niezbędna, gdy chcesz, aby zmienić nawyki, w szczególności i zależności, jak palenie tytoniu.Pierwszym krokiem jest niezbędna, gdy chcesz, aby zmienić nawyki, w szczególności i zależności, jak palenie tytoniu.

To ważne, aby w pełni uczestniczyć od samego początku. Powiedzieć ludziom, że masz zamiar rzucić palenie, stworzyć plan, i określa, że będziesz mieć sukces. Podczas tego okresu ostatecznej decyzji zwrócić się o pomoc. Zobacz te ludzie na twojej stronie, że czujesz się odpowiedzialny i będzie stymulować, aby pozostać na drodze, które zażywasz. Może wydawać się banalne, ale w końcu, że zaangażowanie-to jest to, co pomoże ci przezwyciężyć trudne czasy.

Krok 2 – przygotowanie planu

Drugi etap ma kluczowe znaczenie, jeśli chcesz odnieść sukces. Trzeba zrobić plan, jak masz zamiar wyjść. Plan ten przewiduje, przymocować etapy, nagrody i wyróżnienia, które nabył, gdy cele te zostaną osiągnięte. Produkować liczenie nagród, tak, że jesteś zmotywowany, z nimi. Aby wziąć udział w forum lub grupy wsparcia online, aby jego konto, i szukać pomocy, gdy te pragnienia uderzył.

Krok 3 – Zna i odebrać będzie trudne

Trzeci krok polega na tym, aby zrozumieć, że oddziaływanie nikotyny.

Tam będzie wiele skutków ubocznych, do zdejmowania. Nie tylko będzie tam efekty fizyczne, świąd, uczucie, powoli, na „kaszel palacza”, że wydzielają substancji smolistych i nikotyny z płuc, ale istnieje również wiele psychologicznych efektów. Obejmują one lęk, depresja, niecierpliwy, zmęczony, a nawet wrogo. Pierwsza odpowiedź będzie w tym, aby te papierosy, aby usunąć te uczucia, ale są tylko tymczasowe. Stójcie mocno w swojej determinacji, jak powinny one trwać 3-7 dni. Istnieje wiele wspaniałych produktów, które pomagają w detoksykacji nikotyny z systemu, szybko i bezpiecznie, tak, że rekolekcje stało się łatwiejsze.Trzeci krok polega na tym, aby zrozumieć, że oddziaływanie nikotyny.

Krok 4 – Znasz swoją motywację

Czwarty etap jest niezbędna, aby pomóc ci przypomnieć sobie, dlaczego chcesz rzucić palenie. Jaka jest twoja motywacja? Co to jest, że za kierownicą go rzucić? Napisz te przyczyny niskiej i powiesić gdzie znajduje się cały czas. Być może masz zamiar rzucić dla ciebie rodzina, dzieci, zdrowie i / lub finansowego. Napisz konkretnie, jakie są twoje motywy i przypomnieć sobie, kiedy te pragnienia uderzył.

Krok 5 – Podaj swoje Racjonalizacji

Krok piąty-to ważne, więc można zobaczyć dokładnie, dlaczego uważasz, że chcesz przyjąć, że szumy lub tylko dym papierosowy. Jak twój umysł próbuje racjonalizować, dlaczego chcesz, aby oszukać, napisz, a następnie powiedzieć na głos. Jest to potężna czytanie na głos rzeczy, które chcesz zmienić. Posłuchaj, jak to się mówi, aby zobaczyć, czy oni naprawdę mają sens.

Krok 6 – nawet nie jeden Puff

W punkt to sprawi, że głosowanie w związku z działki, gdzie oddanie. Należy przysięgę, że nie będzie nawet wziąć oddech, bo oddech prowadzi do dwóch, co prowadzi do trzy-i wkrótce z powrotem do punktu wyjścia. Jeśli ślub nie brać oddech, nawet gdy te pragnienia z skali, to będziesz w stanie to zrobić za pośrednictwem tej pragnienia tymczasowe.

Krok 7 – szukajcie ten wyzwalacz

W kroku siedem-szukasz tych nawyków lub rzeczy, w ciągu dnia, co spowoduje, że twoje pragnienie. Jesteś palaczem, który pali cały dzień, bo to jest po prostu to, co masz w zwyczaju robić? Włącz procedurę, dopóki nie przez fazę skurczu. Są to miejsca, które odwiedzają ten spust, chęć palenia? Należy unikać tych miejsc, dopóki nie przez fazę skurczu. Dowiedz się, jak zrobić relaks, oddech, gdy pojawi się pragnienie. Trzymaj ręce są zajęte, i znaleźć przyjaciół nie-palenia, że będą one w stanie pomóc zabrać swoje myśli od papierosów.Krok 8 - zachować pozytywną

Krok 8 – zachować pozytywną

Krok ósmy obejmuje wiele aspektów. Należy zachować pozytywny i pamiętaj, że jeśli nie jesteś w stanie uzyskać prawo z powrotem i zacząć ponownie ruszyć do przodu. Wziąć te negatywne nawyki i zastąpić je na pozytywne nawyki. Pić dużo wody i utrzymać zdrowe przekąski wokół, aby pomóc ograniczyć te pragnienia. Pamiętaj, produkty detoksykacji, która pomaga pozbyć się substancji smolistych i nikotyny. Zatrzymać chęć palenia, aby przypomnieć sobie, dlaczego chcesz rzucić palenie. Pamiętasz te nagrody, które czekają, aby zarobić. Wiedz, że możesz to zrobić i osiągnąć sukces!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *